بيوگرافي سبحان اكرامي

بيوگرافي بازيگران

sobhanakrami singer1 1 بيوگرافي سبحان اكرامي

 

  sobhanakrami singer1 7 بيوگرافي سبحان اكرامي

 

سبحان اكرامي يكي از گويندگان خوش صدا راديو ورزش و داراي قد و قامت رعنا است. از جمله مهمترين برنامه هايي كه عنوان گوينده ثابت اجرا كرده يك عصر خوب با ورزش، تابستانه، جهان ورزش رشته هاي رزمي ، جهان ورزش دوچرخه سواري و سري دوم ورزش خانواده بوده است و مثل اكثر گويندگان و كارشناسان راديو ورزش سابقه اجرا پنجره اي رو به شب ، تابستان ٩٢ و شبهاي تابستان در كارنامه كاري اش به چشم مي خورد.

 

سبحان اكرامي سال ۱۳۸۶، ويژه برنامه عيد نوروز را اجرا كرد بعد از اين برنامه، اولين برنامه ي رسمي اش در راديو ورزش را با عنوان” روز شمار ورزش” شروع كرد كه اين برنامه ۸ سال و نيم ادامه داشت . ركورد دار تعداد برنامه در راديو ورزش هست با بيش از ۱۱۰ برنامه در يك ماه در سال ۱۳۹۰ ، يعني بيش از سه برنامه در روز. بعنوان خبرنگار ورزشي به مسابقات متعددي اعزام شده .

 

  sobhanakrami singer1 6 بيوگرافي سبحان اكرامي

 

حتما بخوانيد:  بيوگرافي فلور نظري عكس همسر و پسرش

ورود سبحان اكرامي به عرصه موسيقي و خواننده از زبان خودش:

بايد بگويم كه ما در خانه موسيقي زيادي گوش نمي كرديم و اگر هم اين كار را مي كرديم آثار موسيقيايي خيلي معدود و تصنيف‌هايي مانند آثار شجريان، ناظري، افتخاري و يا مهرداد كاظمي بودند كه در حوزه موسيقي كلاسيك ايراني كار شده بود. كه اين هم به ماشين و در طول سفر محدود مي‌شد. اما من به شخصه به چند خواننده موسيقي پاپ علاقه داشته و دارم و معتقدم كه از قله‌هاي موسيقي پاپ ايران هستند جدا از اين كه چه خوانده يا نخوانده‌اند و آيا من با تفكراتشان موافقم يا نيستم.

 

  sobhanakrami singer1 5 بيوگرافي سبحان اكرامي

سبحان اكرامي يكي از گويندگان خوش صدا راديو ورزش است

 

وي افزود: اما بنا به فرمايش حضرت علي(ع) كه مي فرمايند بهترين‌ها را از بين افراد و كارهايشان انتخاب كنيد، من هم سعي كردم نوع و سبك خواندن اين افراد را بيشتر به خاطر داشته باشم و از آن ياد بگيرم و تجربه كسب كنم و همراهش بشوم. به اين دليل كه هم صدا، هم سبك موسيقي و هم ترانه‌هايي كه انتخاب مي كردند را از همان ابتدا دوست داشتم و با توجه به علاقه ام به مقوله صدا به گونه‌اي ديگر به اين صداها گوش مي كردم و شايد گوش دادن من با سايرين تفاوت‌هايي داشت. به همين دليل با اين‌كه در دوره نوجواني و جواني‌ام خيلي كم – تاكيد مي كنم خيلي كم- موسيقي مي شنيدم اما خيلي دقيق مي شنيدم و اين باعث شد كه گوشم تربيت شود.

 

  sobhanakrami singer1 4 بيوگرافي سبحان اكرامي

بيوگرافي سبحان اكرامي

 

حتما بخوانيد:  بيوگرافي مسعود صادقلو عكس هاي جديد مسعود صادقلو

اكرامي در مورد آموزش‌هايي كه در اين عرصه ديده، ادامه داد: بعدها يك مدت خيلي كم، موسيقي سنتي و آواز ايراني را نزد استاد كرامت اصلاني كار كردم اما ديدم كه واقعا در توان من نيست و حنجره من مناسب اين كار نيست. استاد هم من را به پسرشان مسيح اصلاني معرفي كردند كه ايشان هم كمي سه تار نوازي و رديف با من كار كردند ولي ديدم واقعا نمي توانم اين شد كه به سمت موسيقي پاپ گرايش پيدا كردم.

 

  sobhanakrami singer1 3 بيوگرافي سبحان اكرامي

عكس هاي سبحان اكرامي

 

 

 

وي افزود: در اين عرصه چند استاد مانند اقاي قره تپه و استاد فولادوند كه در كر و اركستر سنفونيك فعاليت مي كردند را تجربه كردم اما نقطه عطف زندگي من آشنايي با محمدرضا صادقي استاد آواز بود كه خودشان از خواننده‌هاي بسيار خوب هستند و محدوده صدايي من هم به ايشان نزديك‌تر بود.

 

  sobhanakrami singer1 2 بيوگرافي سبحان اكرامي

سبحان اكرامي گوينده راديو 

 

حتما بخوانيد:  بيوگرافي بهنام باني (خواننده) عكس

ا

 

  sobhanakrami singer1 1 بيوگرافي سبحان اكرامي

عكس هاي اينستاگرامي سبحان اكرامي

منبع: robeka.ir

آهنگ هاي سبحان اكرامي بيوگرافي سبحان اكرامي سبحان اكرامي سبحان اكرامي به نام با تو سبحان اكرامي خواننده سبحان اكرامي كيست سبحان اكرامي گوينده سبحان اكرامي گوينده راديو عكس هاي اينستاگرامي سبحان اكرامي عكس هاي سبحان اكرامي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.